Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja i kupnje

Dobrodošli u naš webshop! Prije nego što nastavite s kupovinom, molimo vas pažljivo pročitajte sljedeće uvjete kupovine koji uređuju vašu kupovinu putem naše online trgovine.

Opći uvjeti poslovanja

1) Opći uvjeti

Trgovačko društvo Double M d.o.o., sa sjedištem na adresi Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji, OIB: 10693174312, VAT: HR10693164312 (u daljnjem tekstu “Prodavatelj”), nudi svim zainteresiranim korisnicima mogućnost kupovine proizvoda putem internetske trgovine, koja je dostupna na službenoj web stranici www.double-m.hr (dalje u tekstu „Web stranica“, a sama usluga online trgovine označena je kao „Web trgovina“). Korištenje ove usluge podrazumijeva da Prodavatelj u svakom trenutku održava ažurirani asortiman proizvoda, omogućava elektroničko plaćanje za kupljene proizvode i organizira dostavu artikala kupcima koji su putem Web trgovine poslali svoje narudžbe (dalje u tekstu “Kupac”).

Ovi Opći uvjeti uređuju cijeli postupak prodaje proizvoda između Prodavatelja i Kupca, a potvrdom narudžbe ili slanjem naloga Prodavatelju, Kupac izjavljuje da je potpuno upoznat sa sadržajem i uvjetima koji su propisani ovim Općim uvjetima i da se u potpunosti slaže s njima.

Opći uvjeti koji će se primjenjivati na određenu transakciju između Prodavatelja i Kupca bit će oni koji su na Web stranici javno objavljeni u trenutku kada Kupac potvrdi narudžbu. Preporučujemo svim korisnicima da prije svake kupovine provjere važeće Opće uvjete kako bi bili u potpunosti informirani.

Pravo na korištenje Web trgovine je osobno pravo Kupca i to pravo se ne može prenositi na druge fizičke ili pravne osobe. Također, nijedna osoba nije ovlaštena prijavljivati ili registrirati druge fizičke ili pravne osobe za korištenje Web trgovine.

Smatra se da je Ugovor o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca zaključen u trenutku kada Kupac potvrdi svoju narudžbu, a Prodavatelj šalje elektroničku potvrdu Kupcu. Ako Kupac odluči opozvati svoju narudžbu, može to učiniti najkasnije u roku od sat vremena od primitka potvrde, slanjem zahtjeva na e-mail adresu webshop@double-m.hr.

Kupac mora biti punoljetna i poslovno sposobna fizička ili pravna osoba. Ukoliko se utvrdi suprotno, Prodavatelj neće snositi nikakvu odgovornost za takvo postupanje.

Kupac je odgovoran za sigurnost i povjerljivost svojih zaporki i dužan je unijeti točne i potpune osobne podatke prilikom registracije na Web stranici. Ukoliko Kupac postupi suprotno ovim uvjetima, Prodavatelj zadržava pravo uskraćivanja pristupa Web trgovini ili onemogućavanja korištenja bilo kojih usluga koje pruža.

U slučaju tehničkih smetnji ili prekida u usluzi koji mogu nastati povremeno, na primjer tijekom prijenosa podataka putem interneta, Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakve gubitke podataka ili štetu koja može nastati uslijed tih smetnji.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti, ukinuti ili prilagoditi Opće uvjete poslovanja, cijene proizvoda ili sadržaj Web stranice bez prethodne najave, ako to smatra potrebnim za poslovanje.

Korištenje Web trgovine je isključivo na odgovornost Kupca. Prodavatelj se oslobađa bilo kakve odgovornosti za štetu nastalu kao posljedica neovlaštenog pristupa, računalnih virusa, prekida u komunikaciji, nepravilnog rukovanja ili drugih vanjskih faktora koji su izvan kontrole Prodavatelja.

Svi sadržaji na Web stranici služe kao pomoć korisnicima u izboru proizvoda. Iako Prodavatelj nastoji osigurati točne informacije o proizvodima, on zadržava pravo na greške u opisima ili fotografijama, jer su one informativnog karaktera i temelje se na informacijama dobivenim od proizvođača.

Informacije o trgovačkom društvu:

Double M d.o.o.
Sjedište: Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji
Email: webshop@double-m.hr
IBAN: HR7924020061100295117
OIB: 10693174312
Temeljni kapital: 2.654 EUR, uplaćen u cijelosti

 

2) Plaćanje

Cijene na Web stranici uključuju PDV i povratnu naknadu i prikazane su u službenoj valuti Republike Hrvatske – eurima. Navedene cijene vrijede isključivo za kupovinu u Web trgovini. Prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena bez prethodne obavijesti, uključujući promjene cijena koje se odnose isključivo na Web trgovinu.

Akcijska prodaja, rasprodaja i drugi oblici prodaje
Prodavatelj povremeno organizira akcijske prodaje, tijekom kojih određeni proizvodi mogu biti ponuđeni po sniženim cijenama. Ovi proizvodi bit će jasno označeni s natpisom „Akcija“, uključujući jasno prikazanu cijenu s popustom, najnižu cijenu u posljednjih 30 dana, kao i razdoblje trajanja akcijske prodaje. Osim toga, Prodavatelj organizira rasprodaje i druge oblike prodaje pod nazivima poput „Black Friday“, a sve informacije vezane uz trajanje, cijene i dostupnost bit će jasno prikazane.

Vrste popusta

  1. Postotni popust na cijeli račun
    Kupac može iskoristiti postotni popust na ukupnu vrijednost narudžbe unošenjem važećeg kupon koda tijekom procesa narudžbe. Rok valjanosti kupona bit će jasno naznačen u obavijesti o kuponu, a može biti naveden kao određeni datum ili broj dana od primitka kupona. Ovaj popust ne odnosi se na proizvode koji su već uključeni u akcijske prodaje ili druge oblike prodaje.
  2. Apsolutni popust na cijeli račun
    Apsolutni popust na cijeli iznos narudžbe također se može iskoristiti unošenjem važećeg kupon koda. Rok valjanosti ovog kupona bit će naveden uz kupon, bilo kao određeni datum, raspon ili broj dana. Ovaj popust se primjenjuje samo uz poštivanje minimalne vrijednosti narudžbe, koja će biti jasno naznačena uz kupon. Apsolutni popust ne primjenjuje se na proizvode koji su obuhvaćeni posebnim oblicima prodaje, kao što su akcije ili rasprodaje.
  3. Postotni popust na označene proizvode ili grupe proizvoda
    Kuponi s postotnim popustom na označene proizvode ili grupe proizvoda mogu se iskoristiti višekratno za proizvode koji su uključeni u promociju tijekom trajanja promotivnog razdoblja.
  4. Ostali uvjeti za iskorištavanje kupon koda
    Za iskorištavanje kupona potrebno je da Kupac bude registrirani i prijavljeni korisnik. Samo jedan kupon može se iskoristiti za jednu narudžbu, i nije dopušteno kombiniranje više kupona u istoj narudžbi.

Načini plaćanja

Kupac može odabrati jedan od sljedećih načina plaćanja:

  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners i Discover
    • Plaćanjem pouzećem prilikom dostave proizvoda
    • Plaćanjem putem transakcijskog računa prema ponudi.

    

Monri WSpay - Web Secure Payment Gateway

Plaćanje debitnim i kreditnim karticama

Ako Kupac odabere plaćanje karticom, na sigurnoj stranici WS PAY odabire vrstu kartice te unosi potrebne podatke o vlasniku kartice i ostale potrebne informacije.

Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem omogućuje Kupcu da platiti narudžbu pri dostavi, kada proizvod dođe na adresu Kupca. Plaćanje se vrši isključivo u gotovini dostavljaču, prilikom isporuke, a trošak plaćanja pouzećem iznosi 3 EUR.

Plaćanje po ponudi na transakcijski račun
Ako Kupac odabere plaćanje po ponudi, obrada narudžbe započet će tek nakon primitka uplate na navedeni transakcijski račun. Ponude su generirane automatski i vrijede 4 dana. Ukoliko neki proizvodi nisu dostupni, iznos za takve proizvode bit će vraćen Kupcu, sukladno uvjetima navedene ponude.

 

3) Dostava

Prodavatelj proizvode naručene putem Web trgovine dostavlja samostalno ili koristi usluge dostavne službe DPD Croatia d.o.o. (https://www.dpd.com/hr/hr/).

Za narudžbe izvršene radnim danima (od ponedjeljka do petka), Prodavatelj će obraditi narudžbu isti ili sljedeći dan te ju staviti u proceduru dostave. Za narudžbe izvršene vikendom, blagdanima ili neradnim danima, obrada narudžbe bit će izvršena prvog sljedećeg radnog dana.

Nakon što Prodavatelj izda nalog za dostavu prijevozniku DPD Croatia d.o.o., dostava će biti izvršena u roku od 2-5 radnih dana od zaprimljenog naloga, u slučaju kopnenih isporuka. Iznimka su dostave na otoke i manja naselja, gdje dostava može trajati duže zbog rasporeda prijevoznika i neobaveznih dostava na tim lokacijama. U slučaju da Prodavatelj samostalno vrši dostavu, rok dostave neće biti dulji od vremena koje je predviđeno za dostavu s DPD-om. Prodavatelj nije odgovoran za kašnjenje isporuke paketa i ne može utjecati na točan datum dostave.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt (stan, kuća, poslovni prostor itd.) na adresi koju je Kupac naveo prilikom narudžbe, a dostava je moguća isključivo unutar Republike Hrvatske.

Trošak dostave unutar Hrvatske (osim za otoke koji nisu povezani mostom):
Za narudžbe u iznosu većem ili jednakom 65 EUR, Prodavatelj će dostavu izvršiti besplatno, osim za otoke koji nisu povezani mostom. Za takve otoke dostava će biti naplaćena prema pravilima prijevoznika.

Za narudžbe čija vrijednost iznosi 64,99 EUR ili manje, trošak dostave iznosi 5,30 EUR, a trošak dostave bit će sastavni dio ukupne ponude Kupcu.

Trošak dostave na hrvatske otoke koji nisu povezani mostom:
Prodavatelj naplaćuje dodatni trošak za dostavu na otoke koji nisu povezani mostom, koji iznosi 5 EUR po narudžbi, bez obzira na ukupni iznos narudžbe. Ovaj trošak dostave bit će jasno naznačen i uključen u ukupnu cijenu kupovine.

Ako je iznos narudžbe manji od 64,99 EUR, bit će naplaćen i osnovni trošak dostave od 5,30 EUR, čime ukupni trošak dostave uključuje i osnovnu naknadu za dostavu na otoke.

Za više informacija o rasporedu dostave na otoke i na mjesta koja se ne dostavljaju svakodnevno, Kupci se mogu obratiti Prodavatelju.

Pakiranje i preuzimanje robe

Naručeni proizvodi bit će pažljivo pakirani kako bi se izbjegla oštećenja tijekom transporta. Kupci se savjetuju da prije preuzimanja pošiljke pregledaju njezin sadržaj. Ako su primijetili bilo kakva oštećenja na vanjskom pakiranju, dužni su odmah prijaviti oštećenje i odbiti preuzeti pošiljku.

Kupac je obvezan potpisati otpremnicu ili dostavnicu prilikom preuzimanja robe. Ukoliko proizvod preuzima druga osoba, smatra se da je dostava izvršena pravilno. Ako Kupac ne preuzme robu u dogovorenom roku, molimo ga da obavijesti Prodavatelja što je prije moguće putem e-maila ili telefonom.

 

Reklamacije, povrati i prigovori

Pozivamo Kupce koji nisu zadovoljni našom uslugom ili isporučenim proizvodom da nas kontaktiraju kako bi razmotrili prigovor i pokušali ga riješiti u najkraćem mogućem roku te unaprijedili našu uslugu na zadovoljstvo svih korisnika.

Pisani prigovor Kupac može uputiti putem e-maila na webshop@double-m.hr ili poštom na adresu:

Double M d.o.o., Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji, s naznakom „ZA WEBSHOP – PRIGOVOR“.

Kako bismo mogli brže obraditi Vaš prigovor, molimo da navedete broj narudžbe, osnovne podatke o Kupcu (ime i prezime, e-mail adresu, kontakt broj telefona), detaljan opis reklamacije i, ako je moguće, fotografije reklamiranog proizvoda.

Nakon zaprimljenog prigovora, poslat ćemo potvrdu o primitku, a na prigovor ćemo odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana, u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača. Prigovor ćemo prihvatiti u slučaju da su isporučeni proizvodi oštećeni, neispravni ili pogrešno isporučeni (pogrešno u pogledu vrste i količine proizvoda u odnosu na narudžbu), proizvodi kojima je istekao rok trajanja ili proizvodi koji imaju greške koje nisu nastale tijekom transporta. U takvim slučajevima, Prodavatelj će izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda na svoj trošak, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan i da Kupac nije uzrokovao nastalu štetu.

Materijalni nedostaci

Ako proizvod ima materijalni nedostatak, Prodavatelj će u skladu s Zakonom o obveznim odnosima, prema izboru Kupca, poduzeti jednu od sljedećih mjera:

  • ukloniti nedostatak na proizvodu,
  • zamijeniti proizvod za onaj bez nedostataka,
  • sniziti cijenu proizvoda,
  • vratiti iznos plaćen za proizvod.

Prigovor vezan uz materijalni nedostatak Kupac može uputiti sukladno gore navedenim uputama za prigovore.

 

Pravo kupca na jednostrani raskid ugovora – OBRAZAC PREUZMITE OVDJE

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem za kupovinu proizvoda i usluga predstavlja jednokratan ugovor o kupoprodaji, koji je izvršen isporukom proizvoda od strane Prodavatelja i plaćanjem od strane Kupca, osim ako prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, svaki Ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (putem internetske trgovine) može biti jednostrano raskinut od strane Kupca u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda, bez obveze navođenja razloga. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je Kupac, ili treća osoba koju je Kupac odredio (koja nije prijevoznik ili dostavljač), primila proizvod koji je predmet ugovora. Ako Kupac odluči iskoristiti pravo na jednostrani raskid ugovora, sve izravne troškove povrata snosi sam Kupac.

Unutar roka od 14 dana, Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o jednostranom raskidu ugovora:

  • slanjem popunjenog obrasca za jednostrani raskid ugovora poštom na adresu: Double M d.o.o., Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji, s naznakom ZA WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA, ili
  • slanjem obrasca elektroničkom poštom na adresu webshop@double-m.hr.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na našoj web stranici, a možete ga elektronički ispuniti i poslati. Također, Kupac može poslati bilo koju nedvosmislenu izjavu u kojoj izražava svoju volju za raskidom ugovora, navodeći broj narudžbe, kao i osnovne podatke (ime i prezime, adresa, telefonski broj, e-mail adresa) na našu adresu ili putem e-maila.

Nakon što Prodavatelj primi izjavu ili obrazac za jednostrani raskid ugovora, obavijestit će Kupca o primitku bez odgađanja.

Povrat proizvoda i obveze stranaka u slučaju jednostranog raskida ugovora

U slučaju jednostranog raskida ugovora, obje strane dužne su vratiti ono što su primile temeljem ugovora, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.

Kupac mora vratiti robu Prodavatelju unutar 14 dana od obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Trošak povrata robe snosi Kupac, a robu je potrebno vratiti na adresu:
Double M d.o.o., Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji, s naznakom POVRAT WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualne probleme sa dostavnom službom koju je Kupac koristio prilikom povrata, stoga savjetujemo Kupcu da zatraži broj za praćenje pošiljke kako bi bio siguran da je proizvod ispravno dostavljen. Također, Prodavatelj neće biti odgovoran ako Kupac pošalje proizvod na pogrešnu adresu.

Stanje proizvoda prilikom povrata

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda nastalo uslijed rukovanja proizvodom, osim onog što je nužno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Robu je potrebno vratiti u originalnoj, neoštećenoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Prodavatelj će utvrditi eventualno umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda zbog oštećenja ambalaže ili samog proizvoda koji nije bio oštećen prilikom provjere njegove funkcionalnosti i obavijestiti Kupca o umanjenju vrijednosti nakon što je proizvod zaprimljen.

Povrat sredstava

Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenih sredstava tek nakon što je proizvod vraćen. Povrat sredstava bit će izvršen istim sredstvom kojim je izvršeno plaćanje, osim ako Kupac izričito ne pristane na drugi način povrata, uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove povrata.

Izuzeci od prava na jednostrani raskid ugovora

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučajevima predviđenim Zakonom o zaštiti potrošača, uključujući robu koja je izrađena prema specifikacijama Kupca, lako pokvarljive proizvode, proizvode koji brzo istječu s rokom uporabe, zapečaćenu robu koja nije pogodna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nakon otvaranja, te proizvode koji su nakon dostave nerazdvojivo pomiješani s drugim stvarima. Cjelovite informacije vezane uz pravo na jednostrani raskid ugovora Kupac može pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.

5) Privatnost i sigurnost

 

Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupca isključivo uz njegov prethodni pristanak, i to u onoj mjeri u kojoj su podaci nužni za ispunjenje obveza Prodavatelja prema Kupcu. Ove podatke može koristiti za informiranje Kupca o novim i akcijskim proizvodima, slanje promotivnih materijala i newslettera, unapređenje odnosa s Kupcima, te provjeru podataka potrebnih za online kupovinu.

Pristup bazi podataka Kupaca i osobnim podacima, koji se pohranjuju u okviru newslettera, omogućuje specijalizirana tvrtka za izradu web trgovina.

Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te jamči da neće ustupiti osobne podatke trećim osobama bez pristanka Kupca, osim kada su podaci nužni poslovnim partnerima u svrhu izvršenja dostave kupljenih proizvoda. Izuzeci od ove obveze nastaju u slučajevima kada Prodavatelj mora postupiti po nalogu nadležnih državnih tijela, sukladno zakonu.

Prodavatelj ne bilježi broj kreditnih kartica niti pohranjuje transakcijske podatke. Za naplatu putem kreditnih kartica koristi se ovlaštena banka koja enkripcijom štiti osobne podatke Kupca.

Kupac ima pravo zatražiti ispravak, dopunu ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o zastiti prijenosa osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka.

Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanju obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

  • Ime i prezime
  • E-mail
  • Telefon
  • Adresa
  • Mjesto
  • Poštanski broj
  • Država
  • Vrsta kartice
  • Broj kartice
  • Vrijeme trajanja kartice
  • CV kod kartice

Monri WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

Monri WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera, a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

Izjava o privatnosti i povjerljivosti osobnih podataka odnosi se na sve internetske stranice u vlasništvu Double M d.o.o.(OIB: 10693174312, VAT: HR10693164312, Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji), koji je odgovoran za sve sadržane podatke te je usklađen s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Prikupljanje i obrada podataka prilikom registracije

Prilikom registracije na Web trgovini, Prodavatelj prikuplja i obrađuje podatke Korisnika uz njegov pristanak, isključivo u svrhe koje su izričito navedene u samoj privoli, a sukladno članku 7. Zakona o zaštiti osobnih podataka. Ukoliko Korisnik odluči opozvati privolu, to može učiniti odjavom na unsubscribe ili slanjem e-maila na webshop@double-m.hr. Po zaprimanju zahtjeva za opoziv privole, Prodavatelj će trajno uništiti sve podatke o Korisniku, osim onih koje je dužan čuvati radi ispunjenja svojih obveza prema Korisniku ili zbog obveza predviđenih zakonodavstvom Republike Hrvatske.

Ako Korisnik ne opozove privolu, Prodavatelj će pohranjivati i obrađivati osobne podatke samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje konkretne legitimne svrhe, osim ako važeći propisi ne nalažu duži period čuvanja podataka. U slučaju privole za marketing, osobni podaci bit će pohranjeni i obrađivani dok god privola ne bude povučena.

Tehnologija praćenja i kolačići

Kako bismo održali naše internetske stranice funkcionalnim i prilagođenim potrebama korisnika, koristimo tehnologiju koja prikuplja i analizira podatke o korištenju naših stranica. Ove informacije prikupljamo putem kolačića (engl. cookies), koji omogućuju praćenje aktivnosti na stranici i poboljšanje korisničkog iskustva.

Svrha prikupljanja podataka

  • Prodaja proizvoda – za obradu narudžbi i realizaciju prodaje
  • Podrška kupcima i marketing – za odgovaranje na upite i slanje novosti, ponuda i promocija

Osobni podaci mogu se prenositi trećim stranama, pod uvjetom da postoji pravna osnova za prijenos, uključujući:

  • Za realizaciju ugovora – Podatke ćemo dijeliti s našim poslovnim partnerima koji pružaju usluge distribucije, te s tvrtkama s kojima imamo sklopljene ugovore za dostavu. Pružatelji distribucijskih usluga mogu tražiti osobni dokument na uvid i/ili evidentirati određene podatke sa dokumenta, kako bi potvrdili identitet korisnika. Ako korisnik odbije dostaviti te podatke nužne za isporuku, usluga neće moći biti izvršena i proizvod neće biti dostavljen.
  • Državnim institucijama koje zatraže podatke na temelju zakonskih obveza, za potrebe obrade ili uvida.
  • Tvrtkama koje se bave slanjem oglašivačkih poruka – Podaci se mogu dijeliti sa specijaliziranim društvima koja upravljaju automatiziranim slanjem promotivnih poruka ili marketinških kampanja.
  • Tvrtkama koje pružaju usluge za razvoj i implementaciju online trgovine, kao i za pružanje usluga koje omogućuju online kupovinu.

Web trgovina

Pristup Web trgovini omogućuje se s registracijom ili bez nje.

  • Prilikom registracije, Kupac može biti upitan za osobne podatke kao što su ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i telefonski broj. Registrirani korisnik pristupa svojoj bazi podataka na Web stranici.
  • Pri kupovini bez registracije, prikupljaju se samo nužni podaci za isporuku kupljenih proizvoda, a ti podaci pohranjuju se u svrhu ispunjenja ugovora.
  • Promotivne poruke – Korisnik Web stranice može odabrati želi li primati promotivne poruke, neovisno o tome je li registriran na Web stranici ili ne. Podaci koje korisnik dostavlja pri registraciji pohranjuju se na serveru Web trgovine te u poslovnom programu kojem pristup imaju djelatnici nadležnog odjela, uz šifriran pristup.

Kupac može deaktivirati svoju registraciju u bilo kojem trenutku.

Mjesta pohrane osobnih podataka

Svi prikupljeni podaci pohranjuju se na nekoliko sigurnih medija:

  • Podaci o korisnicima – pohranjuju se na serverima Web trgovine koji se nalaze na zakupljenom prostoru pružatelja usluga web hostinga (Webkodeks).
  • U poslovnom programu Minimax – za potrebe organizacije dostave i praćenja narudžbi.

Registrirani korisnik može u svakom trenutku pristupiti svojim podacima pohranjenim na Web stranici i izmijeniti ih ili obrisati. Sve izmjene koje korisnik napravi na internetskoj stranici bit će zabilježene i odražavat će se unutar poslovnog programa s odgodom.

6) Pisani prigovor potrošača

Ako Kupac nije zadovoljan proizvodom ili uslugom, može podnijeti pisani prigovor Prodavatelju. Prigovor se može uputiti na adresu: Double M d.o.o., Zemunik Donji XVI/51, 23222 Zemunik Donji, ili putem e-maila na adresu webshop@double-m.hr.

×
Nema proizvoda u košarici!
0